Biuro obsługi klientaa: +48 797 646 025
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

FAQ

1. W jakiej formie sprzedawane są meble?
Wszystkie sprzedawane przez nas meble są dostarczane poskładane, gotowe do ustawienia w domu/firmie (chyba że ustalono z Klientem inaczej).
Opakowanie dostarczone przez naszego dostawcę lub kuriera powinno być zawsze sprawdzone w jego obecności.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Nasze meble w większości przypadku produkowane są po złożeniu zamówienia przez sklep internetowy https://www.ooomeble.pl. Mnogość wzorów, modułów, kolorów i rozmiarów nie pozwala nam na utrzymywanie stanów magazynowych. Czas realizacji wynosi do 30 dni chyba że na stronie produktu widnieje inne data. W sytuacji gdy zależy Państwu na czasie, można z nami telefonicznie uzgodnić możliwość i termin szybszej dostawy.

3. Czy można zamówić pojedyncze elementy?
Tak. Można zamówić poszczególne elementy zestawu. Zachęcamy w takim wypadku do kontaktu mailowego: ooomeble@gmail.com lub telefonicznego: 797 646 025.

4. Ile wynosi gwarancja?
Okres gwarancyjny na nasze produkty wynosi 24 miesiące. Należy pamiętać, iż gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wpływu innych czynników (detergenty, zalanie mebla, itp.). Warunki dostarczenia reklamowanego produktu lub możliwości wykonania oględzin u klienta prosimy ustalać indywidualnie – telefonicznie.

5. Dostawa i płatność.
W zależności od miejsca, w którym dokonują Państwo zakupu przewidziane są różne opcje dostawy i płatności. Dostawę realizujemy najczęściej własnym transportem. Jedynie pojedyncze krzesła wysyłane są firmą kurierską. W przypadku mebli wykonywanych na zamówienie wymagamy 100% przedpłaty. Standardowe meble dostarczamy za pobraniem lub przedpłatą.

6. Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, zamówione meble można odebrać bezpośrednio w naszym magazynie pod adresem Łękawica 67, 34-124 Łękawica lub w naszym salonie w Żorach na ul. Wodzisławskiej 40. W przypadku odbioru osobistego konieczne jest wcześniejsze ustalenie terminu odbioru.

7. Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Każda cena która widnieje na stronie ooomeble.pl jest ceną brutto.

8. Czy do złożonego zamówienia mogę dodać kolejny produkt?
Do już złożonego zamówienia można dodać kolejny produkt o ile złożone zamówienie nie zostało spakowane i przekazane do dostawy. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia możliwości zmiany zamówienia.

9. Gdzie można zobaczyć meble?
Część naszej oferty można zobaczyć w jednym z naszych salonów w Łękawicy 67, 34-124 Klecza Górna, w Myślenicach przy ulicy Słowackiego 36A oraz Żorach przy ulicy Wodzisławskiej 40.

do góry