Biuro obsługi klienta: +48 797 646 025
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Zwrot i wymiana

Uszkodzenia w transporcie
W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy dostawcy/kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, dostawca/kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem (więcej informacji znajdziesz zakładce "Dostawa i płatności". Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe dostawcy/kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt.


Inne problemy związane z zamówieniem
W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem ooomeble@gmail.com

Zwrot towaru nieprefabrykowanego

W przypadku produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta nie ma możliwości dokonania zwrotu.

Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

do góry